آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در نظر دارد نسبت به خريد و نصب پله برقی مورد نیاز خود از طريق مناقصه اقدام نمايد. بنابراين از مدعوین دعوت می‌شود ضمن مد نظر قرار دادن شرايط و مشخصات عمومی و اختصاصی کالا به شرح ذیل، قيمت پيشنهادي خود را ارائه نمايید.

الف) مشخصات اختصاصی کالا :

ردیف شرح مشخصات/مدل
۱ارتفاع ۶۰۰ cm
۲عرض مفید پله۱۰۰ cm
۳زاویه( شیب)۳۵ درجه
۴نوع کاربریINDOOR- heavy duty
۵ظرفیت جابجایی مسافر۶۰۰۰  نفر در ساعت
۶نوع نصب تک
۷قدرت /توان موتورkw11
۸برند موتور گیربکسxinda/fuji/siemens 
۹کنترل سرعتVVVF
۱۰برق مورد نیاز موتور ۳ فاز ۳۸۰ ولت
۱۱سرعت پلهm/s 0.5
۱۲پنل بغل پله (نرده‌ها)شیشه مخصوص ۱۰ میلیمتر سفید سکوریت
۱۳رنگ و جنس هند ریللاستیک مخصوص مشکی
۱۴جنس گارد ریل هند ریلآهن پروفیل مخصوص
۱۵صفحات داخلی و خارجی بغل پله برقیاستیل رنگ نقره اي یا مشکی ۳۰۴
۱۶جنس استپ هاآلومینیوم
۱۷تعداد پله افقی۳ پله
۱۸سطح کنترلرهاIP 54
۱۹استاندارد پله برقی هاEN 115
۲۰جنس شانه هاآلومینیوم الوي Alloy Aluminum با حاشیه نوار زرد رنگ
۲۱plc schneider/ siemens
۲۲درایوQMA  یا Monarch

آگهی مناقصه پله برقی آذر ماه ۱۳۹۸

ب) شرايط عمومی

  1. تحویل و دریافت اسناد از تاریخ درج آگهی به مدت یک هفته خواهد بود. قيمت‌های ارائه شده تا پایان دی ماه معتبر می‌باشد. پیشنهادهای واصله حداکثر ۱۵ روز پس از پایان مهلت ارسال مدارک در محل مجتمع اداری آستان مقدس بررسی و نتایج اعلام خواهد شد.
  2. مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به‌صورت ضمانت‌نامه بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۴۹۳۰۹۵۴۱۷۲ بانک ملت به نام آستان مقدس قم می‌باشد. سپرده شركت كنندگان به جز شركت‌كنندگان اول ودوم بعد از برگزار‌ی مناقصه به ايشان مسترد خواهد شد.
  3. برنده مناقصه می‌بایست یک فقره چک به مبلغ کل قرارداد به‌عنوان ضمانت انجام تعهدات در وجه آستان مقدس به خریدار تحویل نماید که پس تأیید دستگاه نظارت (مدیریت فنی و مهندسی) و تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی مسترد خواهد شد.
  4. برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد و تحویل کالا نشوند، سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
  5. بهاء کالا طی ۳ مرحله و بدین شرح پرداخت می‌شود:
    الف) ۲۰ % قرارداد به‌صورت پیش پرداخت در قبال اخذ ضمانت‌نامه معتبر مورد قبول مدیریت مالی آستان مقدس
    ب) ۳۰% د رحین انجام کار و براساس پیشرفت کار و با تأیید دستگاه نظارت (مدیریت فنی و مهندسی)
    ج) ۵۰% باقی‌مانده پس از تنظیم صورت جلسه تحویل قطعی
  6. به پيشنهادات واصله به‌صورت ناقص، مشروط، مخدوش، مبهم، ناخوانا، فاقد مهر و امضا ترتيب اثر داده نخواهد شد.
  7. آستان مقدس قم در رد يا قبول هر يک از پيشنهادات مختار است.
  8. هزینه درج آگهی به‌عهده برنده مناقصه میباشد.
  9. کلیه هزینه‌های نیروی انسانی و ماشین آلات مربوط به بارگیری، حمل و نصب به‌عهده فروشنده است.
  10. کلیه کسورات قانونی مربوط به این قرارداد (اعم از بیمه و مالیات) به‌عهده فروشنده می‌باشد. آستان مقدس هیچگونه اضافه پرداختی جز مبلغ قرارداد از این حیث پرداخت نخواهد کرد.
  11. مالیات بر ارزش افزوده و عوارض در صورت ارائه مستندات و ثبت در سامانه مربوط، جداگانه پرداخت خواهد شد.
  12. پاکت اسناد شامل فرم پیشنهاد قیمت (فرم حاضر)، فیش واریزی یا مستندات سپرده شرکت در مناقصه و رزومه مرتبط متقاضی بوده و از طریق پست ارسال شده و یا با مراجعه حضوری تحویل دبیرخانه آستان مقدس گردد.
    آدرس تحویل حضوری و یا ارسال پستی پاکت مناقصه: قم، خيابان چهارمردان، خيابان شهيدان شاهرودی، مجتمع ادارات آستان مقدس قم می‌باشد.
  13. به قیمت پیشنهادی تحت هیچ شرایطی هیچگونه افزایش بهایی تعلق نخواهد گرفت و هرگونه افزایش در نرخ كرايه‌ها، دستمزد کارگران، جنس، نرخ انواع بیمه، نرخ مالیات و هرگونه عوارض متعلق به این مناقصه به‌عهده فروشنده است.
☎️ برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد با شماره تلفن‌های
۳۷۱۷۵۵۸۷ – ۰۲۵ و ۰۹۱۲۶۵۲۹۵۶۴ ( آقای مهندس موسی کاظمی) تماس حاصل فرمایید.
برای دانلود فرم‌ مناقصه بر روی لینک‌ دانلود در پایین همین صفحه کلیک نمایید.