به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها حجت الاسلام بهشتی پور در دیدار خادمان موکب آستان مقدس در اربعین حسینی با آیت الله سعیدی گفت: امسال آستان مقدس موکبی در نزدیکی شهر کربلا، برای خدمت رسانی به زائران حسینی برپا کرد که تجربه خوب و اقدامی ارزشمند در این عرصه بود.
وی با اشاره به ابراز ارادت مردم به حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در مسیر حرم  امام حسین علیه السلام گفت: از جمله فعالیت های مدیریت روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس تولید محتوای فرهنگی برای ارسال به موکب بود که این فعالیت شامل محتوای مکتوب از جمله بروشور درباره شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و نقشه کربلا بود. ۲۶ کلیپ نیز با محتوای صوتی و تصویری در این راستا ساخته شد که از این میان ۶ قطعه کلیپ مختص اربعین بود.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان با اشاره به همکاری صورت گرفته برای تأمین کارشناسان با زبان های مختلف در این موکب گفت: ۸ نفر از کارشناسان چند زبانه عربی، انگلیسی، اردو و… برای مشاوره و پاسخگویی به پرسش های زائران در موکب آستان مقدس مستقر بودند.
حجت الاسلام بهشتی پور افزود: برای پیشبرد بهتر برنامه ها، هماهنگی هایی با ستاد بازسازی عتبات عالیات، سپاه علی بن ابی طالب و…، انجام شد.
وی در پایان افزود: بسیاری از کسانی که در موکب آستان حضور می یافتند، حضور پررنگ تر این آستان مقدس در پیاده روی اربعین را ضروری می دانستند. مراسم اربعین حسینی، ظرفیت بزرگی است که بزرگ ترین تجمع شیعی می باشد و باید پرچم حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در این حرکت بزرگ، برافراشته داریم.