به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، این مراسم امروز یکشنبه ۱۳ دی، با حضور علما و مراجع و همچنین مردم قم در مسجد اعظم برگزار شد و تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر رژیم آل یهود»، «شیخ شهید حجاز شهادت مبارک»، «ما پیرو حسینیم هیهات مناالذله» و… اعتراض خود را نشان دادند.
آیت الله سید احمدخاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با بیان اینکه این جنایتی که آل سعود به اسم مبارزه با تروریست و تکفیری گری انجام داده که واقعا خنده دار است، گفت: آل سعود خود مادر تروریست است و اگر دنیا به دنبال متهمان ردیف اول ترویست است باید پادشاه عربستان و مسئولان آن رااحضار کند.
وی با تاکید براینکه جهان اسلام باید بداند که ترور و تروریست برخاسته از تفکر وهابیت است، گفت: بدون تردید هدف از ترور و آدم کشی، برافروختن آتش تفرقه بین شیعیان و اهل تسنن است، و در همینجا و در کنار حوزه علمیه قم و در جمع شما طلاب اعلام می کنم که با برادران اهل تسنن زندگی مسالمت آمیز داریم، اما مشکل ما افکار وهابیت است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه شهادت‌ها در تاریخ تشیع موتور محرک حرکت‌های الهی بوده است، گفت: آل سعود بدانند با این جنایت گور خودشان را کندند و به زوال، نابودی و هلاکت نزدیک شدند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به شیطنت رسانه‌های غربی در معرفی ایران به عنوان حامی تکفیری‌ها گفت:آنها تکفیری‌ها را ساختند و آنها را مورد حمایت قرار می‌دهند و حقوق شیعیان که در عربستان اقلیتی را تشکیل می دهند، پایمال می کنند ولی بدانند که سرنوشتشان نابودی و سرنگونی است.

وی سکوت مجامع بین المللی مانند اتحادیه عرب را ننگین دانست و گفت: الازهر روزگاری نماد روشنفکری اسلامی بود ولی امروز در برابر این جنایات و تروریسم دولتیروزه سکوت گرفته است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در خط مقدم شهادت شیخ نمر رژیم جعلی صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی و آمریکای جنایکار است، گفت: امروز می بینیم که یک مشت جوان ناپخته با نظر صهیونیست ها و آمریکایی ها مدیریت عربستان را بر عهده گرفته اند و این حادثه را نباید جدا از سلسله حلقه های توطئه علیه اسلام ناب محمدی دید، این یک حلقه از حلقات جنایاتی است که استکبار و صهیونیست جهانی علیه پیروان مکتب اهل بیت(ع) آغاز کرده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات صورت گرفته بر علیه شیعیان در کشورهای مختلف گفت: این جنایات هشداری است که دنیا بدانند که این جنایات کاران بر وحشی گری خود ادامه می دهند و جز با خون سیر نمی شوند و اینجاست که باید مسلمانان جهان در همه جای عالم قهرمانانه ایستادگی کرده و مقاومت کنند.
آیت الله خاتمی با تاکید براینکه آل سعود خائن الحرمین هستند و نه خادم الحرمین گفت: به استناد قرآن کریم می گویم که آل سعود لیاقت حرمین شریفین را ندارند و تولیت مسجد الحرام و مسجد النبی را باید اهل تقوا اداره کنند، این جنایتکاران باید دست از حرمین الشریفین برداشته و باید این حرمین توسط هیئتی از علمای اسلام اداره شود.

شایان ذکر است که امروز حوزه های علمیه قم به مناسبت اعدام شیخ نمرباقر النمر و جمعی از شیعیان توسط رژیم جنایتکار آل سعود تعطیل اعلام شده بود و مراجع عظام تقلید آن را محکوم کردند.