به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
شهادت روحانی والامقام و مجاهد نستوه مرحوم علامه شیخ باقر النمر را تسلیت عرض میکنم آن شخصیت بزرگ پس از ماه ها شکنجه در زندان های رژیم منحوس آل سعود به فوز عظیم شهادت نائل آمد و ذره ای از راه پر افتخار خود عقب نشینی نکرد.
بی تردید هدف از این جنایت ظالمانه جبران شکست های پی در پی آل سعود در صحنه های سیاسی، بویژه در جنگ با مردم غیور یمن و نیز سر پوش گذاشتن بر فجایع اسف ناک منا در حج امسال بود ;کیست که نداند رژیم آل سعود امروز بیشترین حمایت مالی و نظامی را از جنایتکاران داعش و دیگر گروه های تکفیری را انجام می دهد و مسلمانان بی گناه را به خاک و خون می کشاند ؛ این رژیم، بزرگترین سر سپرده امریکا و انگلیس و اسرائیل در منطقه است وگستاخ ترین دولت در مبارزه با گسترش فراگیر اسلام ناب محمدی (ص) در عالم می باشد. با این همه،امروزه بی کفایتی و ضعف این رژیم سفاک بر همگان روشن گشته و اسباب نابودی و زبونی آن فراهم گردیده است . به امید روزی که شاهد نابودی آل سعود و حامیان اصلی آن یعنی استکبار جهانی بویژه امریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی باشیم .
این جانب شهادت این روحانی مبارز را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مد ظله العالی ،مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم ، علمای اسلام و نیز به بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و ضمن درخواست علو درجات از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سعید و صبر جمیل را برای بازماندگان مسئلت می نمایم
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ
امام جمعه قم
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه س
سید محمد سعیدی
۹۴/۱۰/۱۳