حجت الاسلام والمسلمین جواد بهشتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اظهارداشت: ویژه برنامه های آستان مقدس از اول اسفند ماه، (فاطمیه اول) به مدت یک هفته در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین حسینی اراکی، میرشفیعی و حسینی قمی، با مداحی مداحان اهل بیت علیهم السلام حاج عباس حیدرزاده، حاج علی مالکی نژاد و حاج حسن اخباری برگزار می گردد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های حرم بانوی کرامت واقع در ضلع شرقی حرم مطهر اظهار داشت: این نمایشگاه با موضوع حضرت فاطمه زهرا(س)، عفاف و حجاب شامل تصاویر و پوستر و معرفی کتاب می باشد.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس افزود: در این ایام، قرائت زیارت حضرت زهرا سلام الله علیها به مدت پنج روز در آیین صبحگاهی خطبه خوانی خادمان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در مسجد بالاسر حرم مطهر و بعد از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می گردد.
وی اجرای ویژه برنامه های کودک و نوجوان در ایام فاطمیه را مورد توجه قرار داد و گفت: به مناسبت ایام فاطمیه، برنامه هایی ویژه کودکان و نوجوانان برای ارائه شخصیت بانوی بزرگ اسلام، حضرت زهرا سلام الله علیها در رواق کودک و نوجوان حرم مطهر برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین بهشتی پور در پایان افزود: در این ایام ضمن تشکیل حلقه های معرفت، دوره های معارفی برای معرفی شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلامه الله علیها برگزار می گردد.