به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، خانم الهام چرخنده که در سالروز ولادت کریمه اهل بیت(ع) و آغاز جشن های دهه کرامت در حرم این بانوی بزرگ اسلام حضور داشت، قرآنی که مقام معظم رهبری به وی اهدا کرده بود را به موزه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) اهدا نمود.

وی در این باره گفت: زمانی که مقام معظم رهبری این قرآن کریم را اهدا کردند که دست نوشته ایشان نیز بر آن بود، در کلمه به کلمه آن بار معنایی زیادی قرار داشت که فکر می کنم توصیه ای به جوانان و بانوی زن مسلمان این جامعه است. در روزهای نخست تصمیم داشتم قرآنی را که هدیه گرفته بودم، به کسی نشان ندهم، ولی بعدها احساس کردم که این هدیه تنها برای من نیست، بلکه متعلق به همه زنان کشور من است و نباید این را تنها در گنجینه خانه خود قرار دهم.

این بازیگر تلویزیون با اشاره به حضور خود در موزه آستان مقدس و بازدید از قرآن های موجود در آن افزود: در این مکان قرآنی نفیس منسوب به یکی از ائمه اطهار(ع) را مشاهده کردم و که تأثیر بسیاری بر من گذاشت و احساس کردم به نمایش گذاشتن قرآن و دست نوشته مقام معظم رهبری برای بازدید کنندگان نیز می تواند اثرگذاری زیادی بر آنها داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت تصمیم گرفتم در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، جایی که محل تولد دوباره من بود این امانت را در معرض دید عموم قرار دهم و هر وقت دل تنگ این هدیه رهبری شدم، به موزه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) مراجعه نمایم.

خاطرنشان می شود دست نوشته مقام معظم رهبری در قرآن اهدایی به خانم چرخنده بدین شرح می باشد:

بسمه الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم الهام چرخنده از اهدای انگشتر متبرک سپاسگزارم، صراحت و شجاعت شما را تحسین می کنم از خداوند متعال برای شما توفیق روزافزون میطلبم.

سید علی خامنه ای