به گزارش ستاد خبری موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله، پخت نان به صورت روزانه  از اذان صبح  تا ساعت۲۲ شب و توزیع آن بین زائرین درموکب آستان مقدس برپا بوده و در این راستا یک اکیپ ۷ نفره از سوی آستان مقدس اعزام شده اند.

علی احمدی، سرپرست گروه نانوایی موکب آستان مقدس با اشاره به فعالیت این اکیپ گفت: روزانه حدود ۲۵ کیسه آرد ۵۰ کیلویی در نانوایی پخت شده که تقریبا ۸۰۰۰ عدد نان بین زائرین توزیع می شود.

وی در مصاحبه با ستاد خبری موکب آستان مقدس افزود: این گروه حدود ۷۰۰۰ کیلو آرد با کیفیت بالا برای پخت نان به موکب آستان مقدس آورده اند که به علت مراجعه و استقبال بیش از زائرین و کمبود دستگاه نانوایی و نیروی کار امکان پخت نان بیشتر وجود ندارد.

او با اشاره به نیاز بیشتر دستگاه های نانوایی درمسیر پیاده روی اربعین خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز زائرین به نان داغ و با کیفیت بالا، در سال آینده دستگاه های بیشتری به همراه نیروی کار متناسب  درموکب آستان مقدس مستقر خواهند شد تا بتوانند خدمات بهتری را ارائه بدهند.

سرپرست گروه نانوایی در پایان گفت: با رایزنی که با مسئولین و رئیس شورای آرد و غله استان قم انجام شده برای سال آینده پخت نان هم زودتر از زمان فعلی و هم با تجهیزات بیشتر و بهتری انجام خواهد شد.