به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این مراسم که در سالن امام خامنه‌ای صحن صاحب‌الزمان(عج) حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، مشاور رسانه‌ای تولیت به تبیین کرامات حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها پرداخت.

حجت‌الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: نشر معارف فاطمی و اهل‌بیت از گستره‌ی حرم مطهر و شهر قم باید فراتر برود تا مردم سراسر ایران و دنیا بتوانند حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله را بشناسند. وی به یکی از سخنان مقام معظم رهبری اشاره‌ای داشت که فرموده‌اند: قم محل نشر معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت در سرتاسر عالم است.

در ادامه‌ی مراسم حجت‌الاسلام فتح‌الله زاده رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس هدف از برگزاری این مسابقه و مسابقاتی ازاین‌دست را آشنایی زائرین و مجاورین با کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها و انتقال معارف و مفاهیم دینی در قالب مسابقه کتاب‌خوانی و کتابچه و بروشور عنوان کرد.

وی افزود نزدیک به ۳۰۰۰ نفر در این دوره از مسابقه شرکت کردند که از این تعداد شرکت‌کننده ۲۱۵۲ نفر موفق شدند به سؤال‌ها پاسخ صحیح داده که در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

حجت‌الاسلام فتح‌الله زاده تصریح کرد که مسابقات دیگری نیز به‌صورت مناسبتی در طول سال به‌صورت دائم برگزار می‌شود که در ایام فاطمیه نیز مسابقه‌ی دیگری برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم آیین قرعه‌کشی برگزار شد و جوایز این دوره که شامل ۵ کمک‌هزینه اسکان در مشهد مقدس به‌صورت خانوادگی، ۳ جایزه‌ی نقدی سه میلیون ریالی و ۱۴ بسته فرهنگی بود، به افراد برگزیده اهدا شد.