تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: باید قدر نظام و رهبری مقتدر را بدانیم و در راستای منویات رهبری حرکت کنیم و در مقابل دشمنان با وحدت و همبستگی ایستادگی کنیم و نگذاریم دشمن از بعضی حرکات تفرقه انگیز سوء استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از کارکنان، بسیجیان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران گفت: سرمایه اندوزی معنوی از این شهر مقدس و بارگاه منورحضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها،  امری بسیار مهم است.

امام جمعه قم با تاکید بر تلاوت قرآن کریم و عمل به آیات و سفارشات این کتاب آسمانی افزود: همه پیروان این کتاب آسمانی ، مامور به تلاوت و تدبر در آن هستند چرا که قرآن کریم کتاب زندگی و شرح وظایف انسان ها در این جامعه است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: خداوند ۴ ویژگی و چهار ثمره بسیار مهم برای کسانیکه در راه خدا به شهادت می رسند بیان کرده و متذکر شده اعمال خیر این اشخاص دچار آفت و آسیب نخواهد شد و تا روز قیامت از بین نخواهد رفت بر خلاف اعمال خیر بعضی از انسان ها که به روز قیامت نمی رسد و حبط اعمال می شود.

وی خاطر نشان کرد: ویژگی های  بعدی این است که بر خلاف سرگردانی انسان ها در روز قیامت، هدایت برای مجاهدین و شهدا از طرف خداوند وجود دارد و اصلاح عمل شهدا از سوی خداوند وعده داده شده است و در نهایت آن ها را داخل بهشت خواهد کرد.

آیت الله سعیدی در ادامه اظهار داشت: مسئله مهم در بهشت حضور مجاهدین و شهدا در جمع موحدان واقعی، صلحا و مجالست با انبیاء و اولیاء الهی است.

امام جمعه قم با تبیین تهاجم فرهنگی در جوامع مختلف گفت: تهاجم فرهنگی از ابتدای خلقت دامن گیر انسان بوده و در طول تاریخ ابعاد و نوع آن فرق کرده است و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با تاکید بر هوشیاری در زمینه نفوذ فرهنگی از سوی غرب خاطر نشان کرد: تعجب آور است عده ای به عینه نقض عهد و پیمان شکنی دشمنان را می بینند اما دوباره اسنادی مثل ۲۰۳۰ را امضا می کنند و توجیح می کنند که این سند الزام آور نیست در حالیکه این چنین نیست.

آیت الله سعیدی افزود: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی روحیه شیطانی و کثیفی دارند و باید دقت نمود که فریب آن ها نخوریم.

وی خاطر نشان کرد: پیام شهیدان از طریق کارکنان بنیاد شهید باید در جامعه عملی و منتشر شود و این یک مسئولیت سنگینی است که باید به درستی انجام شود.

امام جمعه قم در پایان تاکید کرد: باید قدر نظام و رهبری مقتدر را بدانیم و در راستای منویات رهبری حرکت کنیم و در مقابل دشمنان با وحدت و همبستگی ایستادگی کنیم و نگذاریم دشمن از بعضی حرکات تفرقه انگیز سوء استفاده کند.

انتهای پیام /۱۱۰