تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: مسئولین باید قدر جوانان و فعالان قرآنی، دانشجویان و طلاب جوان را بدانند و از آن ها در زمینه های مختلف استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و طلاب خواهر شهرستان کامیاران و بانوان فعال قرآنی و معارف گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور قرآنی و همگی محب اهل بیت(ع) هستند و در این کشور، حفاظت و پاسداری از قرآن و عترت به شکل زیبایی اجرا می شود و این مساله جای شکر دارد.

امام جمعه قم افزود: باید درس آموزی از پیام ها و سفارشات قرآنی متناسب با هر کسی در هر شغل و منصبی و وظیفه ای که در جامعه دارد و عهده دار مسئولیت است تنظیم شود و بر اساس آن ها ماموریت ها صورت بگیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با تاکید بر بهره گیری از محتوای قرآن کریم توسط دانشجویان و طلاب خواهر و فعالان قرآنی  گفت: برای مردان و زنان وظایف جداگانه ای در قرآن کریم ذکر شده و باید بهره گیری از این پیام ها متناسب با وظایف محوله باشد.

وی در ادامه گفت: تلاش و کوشش دانشجویان و طلاب در زمینه های فرهنگی و قرآنی بی پاداش نیست و این عرصه های مختلفی که برای بانوان در جامعه برای فعالیت پیش آمده است فرصت مناسبی برای انجام اعمال صالح است.

آیت الله سعیدی با اشاره به فعالیت قرآنی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: مسئولین قرآنی حرم بانوی کرامت این آمادگی را دارند که در عرصه های قرآنی و معارفی خدمت رسانی کنند و خادمان این حرم مقدس، افتخار این را دارند که به زائران بهشتی خدمت رسانی می کنند.

تولیت آستان مقدس اظهار داشت: مراجعه به قرآن با تکیه بر اهل بیت(ع) و بهره گیری از مفسرین و اهل فهم می تواند مانع از افتادن درمسیر انحراف شود و عدم اتصال به اهل بیت(ع) و قرآن کریم باعث انقطاع از وصول به کمال و معنویت می شود و پایان و عاقبتی جز جهنم نخواهد داشت.

امام جمعه قم در پایان تاکید کرد: مسئولین باید قدر جوانان و فعالان قرآنی، دانشجویان و طلاب جوان را بدانند و از آن ها در زمینه های مختلف استفاده کنند.

انتهای پیام /۱۱۰