خدمات‌رسانی خادمان موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به زائران اربعین حسینی از صبح امروز در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، بیش از ۳۰۰ نفر از خادمان موکب آستان کریمه اهل بیت(س) بعد از سه روز زیارت عتبه مقدسه عراق از صبح امروز خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، غرفه‌های نانوایی، سوهان‌پزی، خیاطی، کیک‌پزی، کفاشی، شستشوی لباس، تعمیر ویلچر و کالسکه کودک، ایستگاه صلواتی توزیع دمنوش‌های به لیمو، لیمو، بهارنارنج و چای از مجموعه غرفه‌هایی است که برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی فعال شده است.

همچنین، تهیه و توزیع بیش از ۲۵۰ هزار غذای گرم در وعده‌های مختلف غذایی طی این ایام، از دیگر خدماتی است که موکب حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برای رفاه زائران مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی دنبال می‌کند.

لازم به ذکر است، در موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برای تامین اسکان، سرویس بهداشتی و حمام مورد نیاز پنج هزار نفر از زائران در هر شبانه روز برنامه‌ریزی شده است.

ویزیت زائران و ارائه داروهای رایگان در غرفه هلال احمر با حضور پزشکان و امدادگران خانم و آقا از دیگر خدماتی است که در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها  به زائران حسینی ارائه می‌شود.

خادمان موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرده و تا بیست و یکم صفر خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۵/۹۶