مسئول نمایندگی بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در قم در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به بررسی ابعاد همایش «سیره امام رضا(ع)، آموزه ها و کار کردها» پرداخت و اظهار داشت: این همایش از سوی آستان قدس رضوی و همراهی انجمن های علمی حوزه و مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها امروز(۲۴ تیر ماه) درحال برگزاری است.

حجت الاسلام مهدی راد با بیان این که هدف اصلی  این همایش احیاء امر اهل بیت علیهم السلام است، گفت: این همایش در اولین روز از دهه کرامت در سالن همایش های مرکز تبلغات اسلامی قم در حال برگزاری است.

وی تبدیل سیره پژوهی اهل بیت علیهم السلام به یک الگوی راهبردی و علمی را از دیگر اهداف این همایش توصیف کرد و ابراز داشت: نوبت صبح از دو نوبت این همایش به موضوعات مفهوم شناسی و وحی شناسی از منظر امام رضا علیه السلام پرداخته شد.

حجت الاسلام راد  ادامه داد: نوبت عصر این همایش اساتید معظم حاضر به بررسی موضوعات سیاسی و تاریخی سیره امام رضا علیه السلام می پردازند.

مسئول نمایندگی بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی در قم با اشاره به این که اساتید شاخصی از حوزه علمیه قم برای ارائه این مبانی انتخاب شده اند، عنوان داشت:  از مشارکت قوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در برگزار این همایش تشکر ویژه و خالصانه داریم.(t1)