خانم مؤذن در گفت‌وگو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از حضور ۱۵۰۰ نفر در کلاس‌های تابستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام خبر داد، گفت: کلاس‌های معارفی و قرآنی مرکز به شیوه‌ای برنامه‌ریزی‌شده که امکان استفاده از این کلاس‌ها برای عموم مخاطبان ممکن است.
وی افزود: در حال حاضر تنوع کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز به شکلی است که امکان حضور گروه‌های سنی ۸ تا ۴۰ در این کلاس‌ها وجود دارد و همچنین در کنار کلاس‌هایی که برای بانوان برگزار می‌شود، دوره‌های قرآنی و مهدویت برای کودکان و نوجوانان نیز در حال برگزاری است.
مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام با بیان اینکه کلاس‌های مرکز در طول یک دوره سه ماهه (یک‌ترم) برای بانوان تعریف‌شده است، گفت: گواهی حضور در کلاس و پایان دوره تنها برای قرآن آموزانی صادر می‌شود که به‌صورت مرتب در کلاس‌ها حضور داشته باشند.
مؤذن یادآور شد: برای کسانی که امکان حضور در کلاس و دوره‌های معارفی وجود ندارد و یا ساکن شهر قم نیستند از سوی مرکز قرآن و حدیث دوره‌های آموزشی غیرحضوری تعریف‌شده است که علاقه‌مندان با ثبت‌نام در این دوره‌های غیرحضوری می‌توانند از مزایای حضور در دوره‌های معارفی آستان بدون اینکه در کلاس حضورداشته باشند، بهره‌مند شوند.(t2)