به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هم‌زمان با دهه ولایت عناوین و موضوعات حلقه‌های معرفتی رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها ویژه بانوان اعلام شد.

بر اساس این گزارش هم‌زمان با روز شنبه در نوبت صبح حلقه معرفتی نماز از منظر امیر امیرالمؤمنین علیه اسلام با سخنرانی خانم اخوت از اساتید حوزه علمیه خواهران برگزار شد و در نوبت عصر شنبه نیز حلقه معرفتی زن و ولایتمداری با سخنرانی خانم جعفری موحد برای بانوان برپا گردید.

پایان‌بخش برنامه‌های روز شنبه حلقه بیان احکام با موضوع احکام وضو و غسل بود که خانم انصاری از اساتید برجسته جامعه الزهرا سلام‌الله علیها بیان احکام این حلقه فقهی را بر عهده داشتند.

همچنین روز یکشنبه حلقه معرفتی ولایت و انتظار با سخنرانی خانم سلطانی پور در نوبت صبح برگزار شد و در نوبت عصر جایگاه امامت و ولایت با سخنرانی خانم میر امام برای بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها تبیین می‌شود.

«دعا در کلام امیرالمؤمنین» عنوان حلقه معرفتی نوبت صبح رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در روز دوشنبه (۵ شهریورماه) است که با سخنرانی خانم قاسمی برگزار می‌شود و در نوبت عصر نیز خانم حیدری مجد بانوان حاضر در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها را به کلام و احادیث امام هادی علیه‌السلام در عرصه ولایت و ولایتمداری مهمان خواهند کرد.

بیان احکام مطهرات با حضور خانم محامی از اساتید برجسته عرصه فقه حوزه‌های علمیه خواهران پایان‌بخش برنامه‌های روز دوشنبه ۵ شهریور رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها خواهد بود.

بیان احکام نماز از سوی خانم معتمدی، برگزاری ویژه‌برنامه ولادت امام هادی علیه‌السلام با سخنرانی خانم فخر روحانی و تبیین فرازهای زیارت جامعه کبیره با سخنرانی خانم الهی پور از برنامه‌های روز سه‌شنبه رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برای بانوان است.

در روز چهارشنبه در نوبت صبح حلقه معرفتی «نقش تغذیه در سلامت خانواده» با سخنرانی خانم خدایی برگزار خواهد شد و در نوبت عصر خانم میر امام درباره اهمیت و جایگاه ولایت برای بانوان سخنرانی خواهند کرد و تبیین احکام بانوان از سوی خانم محامی پایان‌بخش برنامه‌های روز چهارشنبه رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها است.

لازم به ذکر است در روز پنجشنبه هم‌زمان با روز عید غدیر همایش غدیریه برای بانوان برگزار خواهد شد.(T2)