به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ویژه برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مناسبت ایام فاطمیه از ۱۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، امشب مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مدیحه‌سرایی مهدی سلحشور بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره)‌ برگزار می‌شود و همچنین، فرداشب نیز حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری سخنرانی و سید علی حسینی‌نژاد سخنرانی و مدیحه‌سرایی این مراسم را بر عهده خواهند داشت.

ویژه برنامه عزای حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها نیز در روز ۲۰ بهمن‌ماه قبل از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان و همچنین قرائت خطبه حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها توسط سید علی حسینی‌نژاد بعد از نماز عصر دنبال خواهد شد.

به این مناسبت ساعت ۱۷ همان روز نیز حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر به ایراد سخن خواهد پرداخت و زائران بعد از نماز مغرب و عشاء نیز از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرباقری و مدیحه‌سرایی مهدی میرداماد و امیر عباسی بهره‌مند خواهند شد.

۲۱ بهمن‌ماه جاری نیز حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در ویژه برنامه حرم مطهر سخنرانی و عباس حیدرزاده مدیحه‌سرایی می‌کند و در تاریخ ۲۲ بهمن‌‌ماه نیز آستان مقدس میزبان سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مدیحه‌سرایی حسن شالبافان است.