به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، همایش جشن همراهی امشب با حضور جمعی از مسؤولان استانی و استقبال پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در صحن فاطمی این آستان مقدس جنب نمایشگاه بهشت بانو برگزار شد.
در این همایش ۲۵ عنوان کتاب بریل با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه قم و کانون کتاب و کتابخوانی خادمیاران رضوی رونمایی شد که ۱۳ عنوان این کتاب در سال جاری و ۱۲ عنوان در سال گذشته توسط واحد نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای تولید شده است.
بر اساس گفته‌های زینلی معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، این کتاب‌ها در ارتباط با موضوع‌های جشنواره ملی کتابخوانی رضوی تهیه شده است تا نابینایان نیز بتوانند در این جشنواره حضور پرشوری داشته باشند.
داستان‌خوانی دو نفر از نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای، مدح‌خوانی علی‌اکبری از مداحان روشن‌دل اهل‌بیت(ع) و انجام قرعه‌کشی سفر به مشهد مقدس از میان افراد شرکت‌کننده از دیگر بخش‌های این همایش بوده است.
حجت‌الاسلام والمسملین علی‌اشرف عبدی مدیر قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد باقر تکیه‌ای مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم از جمله شخصیت‌های حاضر در این مراسم بودند.
خاطرنشان می‌شود، از ابتدای فعالیت واحد تولید کتاب بریل در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برای نخستین بار در استان قم بیش از ۳۰۰ کتاب بریل تولید شده که این کتاب‌ها به کتابخانه‌های سراسر کشور ارسال و در اختیار نابینایان قرار گرفته است.