به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به همت واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث سه دوره قرآنی و معارفی جدید در فصل زمستان ویژه خواهران برنامه‌ریزی و تدوین شده است.

این دوره‌های جدید شامل «آشنایی با فرق فعال در ایران»،« مهارت‌های تفسیری» و «قدرت و تدبیر زن در حل مسائل خانواده» می‌شود.

تدریس دوره آموزشی « فرق فعال در ایران» را حجت‌الاسلام هوشیار برعهده دارند و داشتن مدرک دیپلم به بالا از شرایط ثبت‌نام در این دوره است.

در دوره مهارت‌های تفسیری نیز قالب‌های بیان تفسیر، روش‌های دسته‌بندی آیات، شیوه‌های انتقال مفاهیم قرآن به کودکان آموزش داده می‌شود.

ثبت‌نام در دوره« مهارت‌های تفسیری» ویژه طلاب سطح دو به بالا است.

همچنین تدریس دوره « تدبیر و قدرت زن در حل مسائل خانواده» را خانم قنبری برعهده دارند و داشتن مدرک بالاتر از دیپلم از شرایط ثبت‌نام در این دوره است.

اولویت ثبت‌نام در این دوره‌ها با خدام آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها بوده و خدام به دلیل محدودیت ظرفیت باید هرچه سریع‌تر در این دوره ثبت‌نام کرده  و برای استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی ویژه خدام با شماره ۳۷۱۷۵۵۱۵ تماس بگیرند.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام در این دوره ۴ بهمن‌ماه بوده و علاقه‌مندان از طریق سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس www.qhkarimeh.ir می‌توانند در این دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنند.