آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم با صدور پیامی از عموم مردم به ویژه ارادتمندان به خاندان عصمت و اطهار(ع) برای کمک به بیماران کرونایی و افراد نیازمند آسیب‌دیده دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، با توجه به شیوع ویروس کرونا و روبرو شدن مردم با مشکلات مختلفی به ویژه مشکلات مالی، آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با توجه به تاکید آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس خدمت به بیماران کرونایی و نیازمندان آسیب‌دیده را در دستور کار خود قرار داده است.
در این راستا تاکنون دو هزار پرس غذای تبرکی آستان مقدس در میان بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا در قم توزیع شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای رفع نیازمند بیماران و نیازمندان آسیب‌دیده به درگاه اینترنتی Nazr.amfm.ir/salamat مراجعه کرده یا کمک‌های مالی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲ بنام آستان مقدس واریز کنند.
همچنین شماره تلفن ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۷۵ برای دریافت جزییات بیشتر و ارتباط با عموم مردم درنظر گرفته شده است.
خاطرنشان می‌شود، آیت‌الله سعیدی طی پیامی از عموم مردم برای کمک به بیماران کرونایی و افراد نیازمند آسیب دیده دعوت کرده است که متن این پیام به شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مَنْ ذَا الَّذِي يُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضًا حَسَنًا فَيُضَاعِفَهُ لَهُ أَضْعَافًا كَثِيرَةً ۚ (بقره / ۲۴۵)
كيست كه به خداوند وام دهد؟! وامى نيكو تا خداوند آن را براى او چندان برابر بيافزايد…

همان طور که مردم عزیز ما می دانند در این برهه گذرا با شیوع یک ویروس منحوس مواجه هستیم که در پی آن، علاوه بر به خطر افتادن بخش قابل توجهی از مردم از نظر اقتصادی، سلامت و عافیت آنان نیز آسیب دیده است. در این شرایط سزاوار است تا همسایگان بانوی کرامت و ساکنان شهری که آشیانه آل محمد (علیهم صلوات الله) لقب دارد با تأسی از سیره کریمانه اهل‌بیت (علیهم‌السلام) با هر میزان توان مالی به کمک یکدیگر بشتابند و از همدیگر دستگیری کنند تا از اجر و پاداش چند برابر آن بهره‌مند گردند.
در این امر خداپسندانه ظرفیت‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) به کار گرفته‌شده است. کارکنان و خادمان حرم مطهر نیز پیش‌قدم شده و ضمن پرداخت هدایا و نذورات از میان خود، آماده دریافت احسان عموم مردم و اختصاص آن به بیماران کرونایی و افراد نیازمند آسیب دیده می‌باشند.

نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس
سید محمد سعیدی