به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیین افتتاح و واگذاری ۹۷ منزل مسکونی در مناطق سیل‌زده و محروم استان لرستان ظهر امروز با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت و نماینده ولی‌فقیه در استان قم و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در سایت زوانتل این استان برگزار شد.

این منازل مسکونی با استفاده از کمک پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قمی‌ها به سیل‌زدگان و همت مجموعه‌های مختلف در استان قم از جمله حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) و ستاد کمک‌های مردمی استان قم برای بازسازی مناطق سیل‌زده احداث شده است.

۲۸ واحد مسکونی در روستای ابراهیم آباد، ۲۱ واحد در بافت روستای زورانتل و ۱۴ واحد در سایت کنار روستا، ۳۴ واحد برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان چگینی و همچنین یک باب مسجد با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان لرستان احداث شده است.

خاطرنشان می‌شود، در مجموع بالغ بر هفت هزار و ۷۸۳ متر مربع ساخت و ساز برای احداث واحدهای مسکونی و یک باب مسجد در این مناطق سیل زده با اعتبار قریب به ۱۲ میلیارد تومان انجام شده است.