به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، نشست هم‌اندیشی حجت‌الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات، سید محمد اصطهباناتی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات و همچنین جمعی از کارشناسان رسانه‌ای آستان مقدس بانوی کرامت با حضور در ساختمان اداری خبرگزاری رسا با مدیرعامل و مسئولان این رسانه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا طی سخنانی با تاکید بر اینکه خدمت به آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) سعادتی بزرگ است که قسمت هر فرد و مجموعه‌ای نمی‌شود، تصریح کرد: تاکنون در مجموعه رسا نسبت به این بارگاه نورانی نگاه ویژه‌ای داشته‌ایم و از این پس نیز با تقویت ارتباطات این روند را با قدرت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

افزایش تعاملات دو طرفه، استفاده از ظرفیت خبرگزاری رسا برای تولید و انعکاس اخبار و محتواهای رسانه‌ای حرم مطهر و بهره‌مندی از مراکز علمی و فرهنگی حرم مطهر از جمله پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بوده است.

خاطرنشان می‌شود، در حاشیه این دیدار، مسئولان حرم مطهر از بخش مختلف خبرگزاری رسا از جمله بخش سرویس چند رسانه‌ای، بین‌الملل و فرهنگی اجتماعی بازدید کردند.