به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، با اشاره به آغاز ثبت‌‌نام کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث برای خواهران اظهار کرد: ثبت نام این کلاس‌ها تا ۱۷ مهرماه ادامه دارد و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس https://qhkarimeh.ir/ می‌توانند در کلاس‌ها ثبت نام کنند.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) افزود: کلاس‌های قرآنی مرکز شامل کلاس‌های حفظ قرآن، قرائت، ترجمه و مفاهیم، روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ آزاد، مصحف و دیگر کلاس‌ها می‌شود و کلاس‌های معارفی شامل کلاس‌های مهدویت، احکام عمومی، احکام کاربردی، احکام بانوان،تربیت فرزند، همسرداری، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، مصحف، تغذیه اسلامی و دیگر کلاس‌های مرتبط برای خواهران می‌شود.

وی با اشاره به شیوه برگزاری کلاس‌ها تصریح کرد: کلاس‌ها براساس پروتکل های و دستورات ستاد مقابله با کرونا یا به صورت حضوری و محدود و یا به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

مؤذن ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را که در گروه سنی ۸ سال به بالا هستند در کلاس‌های قرآنی و مهدویت مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کنند و شیوه برگزاری کلاس‌ها برای دانش آموزان به صورتی است که با کلاس‌های درسی آن‌ها تداخل زمانی ندارد.

وی یادآور شد: ثبت نام ترم جدید یا ترم پاییزه در مدت یک ترم یعنی حدود سه ماه است که قرآن آموزان مرکز در مدت یک ترم سرفصل های درسی را با حضور استادان برجسته در رشته‌های مختلف به پایان می رسانند و به قرآن آموزانی که موفق به حضور در کلاس‌ها وکسب نمره قبولی در آزمون شوند از سوی مرکز قرآن و حدیث گواهینامه پایان دوره اعطا می شود.