به گزارش پایگاه خبری استان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، بر پیروان تمامی مکاتب دینی از جمله مکتب اسلام واجب است که بایدها و نبایدهای این مکتب که اصطلاحا از آن به عنوان «احکام» دین یاد می شود را به درستی فراگیرند.
واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه السلام در راستای آموزش احکام به بانوان اقدام به برگزاری دوره احکام عمومی ،ویژۀ بانوان همزمان با ترم زمستان کرده است.
در این دوره آموزشی نیازهای غالب و روزمرۀ عموم مردم در مواجهه با احکام دینی بیان می شود.
این کلاس و دوره آموزشی به صورت آنلاین ویژه بانوان در گروه های سنی مختلف در نظر گرفته شده است.
تدریس این دوره آموزشی را خانم تاجریان؛ از اساتید مجرب پاسخگویی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بر عهده دارند.
کد این کلاس ۴۶۰۲ است و مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی تا ۱۶ بهمن ماه تمدید شده است.
همچنین واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث دوره آموزشی احکام بانوان را همزمان با ترم زمستان برای بانوان در نظر گرفته است؛ چرا که در میان احکام و مسائل فقهی برخی ویژۀ بانوان است.
با توجه به نقش محوری بانوان در زندگی به عنوان یک مادر و همسر و اهمیت مسائل عبادی بانوان و ارتباط مستقیم این مسائل با دانستن احکام اختصاصی برگزاری این دوره ویژه بانوان از ضرورت و اهمیت زیادی برخوردار است.
این کلاس به صورت آنلاین با تدریس خانم طلابیان؛ از اساتید مجرب واحد پاسخگویی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای بانوان در پیام رسان ایتا برگزار خواهد شد.
کد این کلاس۴۶۰۱ است و علاقه مندان با مراجعه به آدرس اینترنتیwww.qhkarimeh.ir می توانند در این دوره ثبت نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند