به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری انجمن شعر زیر یک سقف به مناسب عید سعید غدیر محفل شعر ملی «برکه برکت» را در دو روز برگزار می کند.

در نخستین روز از این محفل که عصر امروز (چهارشنبه) در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها حرم مطهر با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار شد، اعظم سعادتمند، ماهرخ درستی، راضیه جبه داری، فاطمه هامون زاد و عاطفه جوشقانیان در مدح حضرت امیر (علیه‌السلام) و عید غدیر شعر خوانی می کنند.

در دومین روز از این محفل ادبی خانم‌ها عالیه مهرابی، حسنا محمد زاده، انسیه سادات هاشمی، زهرا سادات هاشمی و سیده نرگس میرفیضی در نوبت صبح روز پنجشنبه( ساعت۱۱:۳۰) شعر خوانی خواهند کرد.

سومین محفل از این محافل شعر خوانی در نوبت عصر روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها حرم مطهر با شعر خوانی خانم‌ها شهربانو طوسی، نجمه سادات هاشمی، طاهر سادات ملکی، زهرا نظری و راضیه مظفری انجام خواهد شد.

اجرای این محفل شعر ملی را خانم‌ها سایه رحیمیان، نرجس شایان و مینا شیرخان برعهده دارند.

لازم به ذکر است، بانوان می توانند برای اطلاع از برنامه های امور فرهنگی خواهران در پیام رسان ایتا به کانال آستان مهر astanehmehr@ بپیوندید.