به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ۲۱ آذر سالروز شهادت شهید مهدی ایمانی فردویی اولین خادم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها است که دردفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به شهادت رسید.

شهید ایمانی که در وصیتنامه‌اش خود را غلام معصومه معرفی کرده است، مسؤول انتظامات صحن صاحب الزمان(عج) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها بود و ۱۴ سال در لباس خادمی خدمت‌گزار زائران کریمه اهل بیت(س) بود.

حرف آخر شهید ایمانی در وصیت نامه اش با کلید واژه «دفاع از حرم» به خوبی نشان دهنده آرمان ها و هدف والای شهیدی است که در زندگی دنیایی خود خدمت به خاندان اهل بیت(ع) را برگزید و در راه خدمت به این خانواده جان شیرین خود را تقدیم و حق خدمت را به خوبی ادا کرد.

وی حرف آخر خودر ا چنین می گوید که « از شهدا شرمنده‌ام که خیلی دیر به درک حقیقت وجودشان پی بردم. از خداوند متعال و حضرات معصومین و شهدا ممنونم که به گریه های شبانه این حقیر جواب دادند و مرا به عنوان مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها و حرم دختر سه ساله امام حسین علیه السلام برگزیدند.

حال که صهیونیست خونخوار، انگلیس مکار، آمریکای جنایتکار و سعودی خیانتکار قصد براندازی حرم‌های اهل بیت(ع) را دارند و با حمله ناجوانمردانه و وحشیانه به زنان و فرزندان و طفل های شیرخواری که هیچ پناهی ندارند، قصد کشورگشایی دارند؛ این وظیفه را بر خود دیدم که به کمک این مردم بیگناه و دفاع از حرم اهل بیت بروم و از حضرت زینب و خانم رقیه علیها سلام که به من حقیر لیاقت حضور دادند و به مدد ایشان ما با عزت پیروز و سربلند میشویم.»