به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کمال ثریااردکانی در گفت‌وگویی از تولید مجموعه محتوای رسانه ای و فضای مجازی از جمله کلیپ، پادکست، عکس نوشت و برنامه کارشناسی با موضوع معارف حضرت زهرا سلام الله علیها به ۵ زبان زنده دنیا به همت اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت خبر داد.

وی افزود: تولید یک کلیپ و یک پادکست ویژه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به زبان انگلیسی، تولید دو کلیپ مناسب ایام فاطمیه به زبان عربی، تولید ۲۰ عکس نوشت به زبان اردو و ۱۰ عکس نوشت به زبان عربی به صورت استوری و پست برای انتشار در فضای مجازی از جمله فعالیتهای اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت در ایام فاطمیه دوم است.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: همچنین تولید برنامه کارشناسی برای ایام فاطمیه به زبان آلمانی با همکاری موسسات همسو جهت پخش در فضای مجازی، تولید کلیپ ویژه توسط مداح برجسته اردو زبان در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها، تولید دو کلیپ به زبان تایی جهت پخش در صفحه مجازی تایی زبانان حرم مطهر از دیگر فعالیت های این اداره است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه ها و فعالیت‎های اداره امور بین الملل حرم مطهر در ایام فاطمیه دوم پخش زیارت حضرت زهرا سلام الله علیها به نیابت از ثبت نام کنندگان در فضای مجازی در روز شهادت حضرت و تولید عکس نوشت به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به زبان عربی، اردو ، انگلیسی و تایی در فضای مجازی می باشد.

ثریا اردکانی افزود: به مناسبت ایام فاطمیه دوم نیز مراسم عزاداری اردو زبانان مقیم قم در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

وی گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز از ساعت ۱۵ مراسم عزاداری به زبان اردو ویژه خواهران در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.