به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در نشست صمیمی با مدیران رسانه‌های خبری استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: قم شهری است که از نظر جایگاه معنوی و فرهنگ عمومی مردم متدین آن، ویژه است اما همه افرادی که به قم وارد می‌شوند نگاه ویژه به قم ندارند بنابراین التزام به شرایط فرهنگی ویژه قم ندارند.

امام جمعه قم با بیان اینکه جایگاه نماز جمعه مخصوص تذکرات عمومی است و شرایط خاص خودش را دارد، گفت: جایگاه‌های نماز جمعه در کشور یک رشته به هم پیوسته است.

وی در رابطه با فضاسازی اطراف حرم که مشکلاتی را برای تردد زائران ایجاد کرده است، گفت: ما تذکرات لازم را به دستگاه‌های مربوطه داده‌ایم و آنها هم بنا دارند که مشکل را رفع کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در رابطه با ارتباط بیشتر با مردم و اصحاب رسانه ابراز کرد: این موضوع بسیار خوب است و اگر اصحاب رسانه برای هرچه بهتر برگزار شدن و نوع و روش‌های موثر آن پیشنهادی دارند ارائه دهند.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه اگر پیشنهادی برای بهبود وضعیت شهر مقدس قم دارند آن را مکتوب کنند و به ما بدهند تا اگر مربوط به خود ما بود از آن استفاده کنیم و اگر به بخش های دیگر و مسئولان هم مربوط بود آن را جمع بندی کنیم و از جایگاه نماز جمعه، دیگر جایگاه‌ها و در نشست‌ها به افرادی که مسئول هستند منتقل کنیم تا آنها هم از این راهکارها استفاده کنند.