به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با فراخوان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) ثبت‌نام مرتلین نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت در ماه رمضان ۱۴۰۱ آغاز شد.

بر اساس فراخوان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) نوجوانان قرآنی می توانند برای ثبت نام در آئین بزرگ ترتیل خوانی ماه مبارک رمضان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اقدام کنند.

نوجوانان ۱۰ تا ۱۸ سال که تسلط کامل بر مهارت ترتیل و تجوید دارند می توانند با ارائه تعهد بر حضور منظم در دوره آموزشی و قبولی در آزمون مجازی (فایل صوتی) و مصاحبه حضوری در دوره آموزشی آمادگی شرکت در ترتیل خوانی حرم مطهر بانوی کرامت نام نویسی کنند.

نحوه ثبت نام در این دوره به این صورت است که متقاضیان، فایل صوتی تلاوت ترتیل کامل سوره مبارکه تحریم را با بیان نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ دقیق تولد، شماره تلفن همراه خود و پدر و شهر و استان محل سکونت خود در ابتدای فایل ترتیل به نشانی  https://eitaa.com/TARTIL1401 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

لازم به ذکر است مهلت ارسال فایل صوتی حداکثر تا ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۰ است و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

شماره تماس پشتیبانی این دوره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۲۷ است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر از این دوره از ساعت ۱۶ تا ۲۰ با این شماره تماس بگیرند.