به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مسئول واحد رفاه زائر حرم بانوی کرامت طی گفتگویی با اشاره به خدمات مختلفی که از سوی این واحد در ایام نوروز ۱۴۰۱ انجام می شود گفت: بخش رفاه زائران در بخش های مختلف، ایستگاه های صلواتی، دفتر رفاه زائر، اسکان زائر، دفتر ابناء السبیل، زائرسرای کوثر(اسکان) ، اورژانس اجتماعی وراهنمای زائر فعالیت می کند.

غلامرضا قربان رعیت افزود: برگزاری ایستگاه های صلواتی از شب میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام آغاز شده و تا ۱۴ فروردین به مناسبت های مختلف ادامه دارد.

وی تاکید کرد: در بخش اورژانس اجتماعی با استقرار روانشناسان متخصص، به مراجعینی که به نوعی درگیر مشکلات و معضلات اجتماعی و خانوادگی هستند، خدمات مختلفی ارائه می شود.

قربان رعیت اظهار داشت: در بخش «ابناء السبیل» کمک رسانی به افرادی که جهت برگشت به شهر خود توان خرید بلیط ندارند دنبال می‌شود که در این خصوص با شرکت های مسافربری هماهنگی های لازم صورت گرفته  است.

وی تاکید کرد: اسکان زائران در زائر سرای کوثر، معرفی زائران به دفاتر میراث فرهنگی و گردشگری جهت اسکان نیز در ایام نوروز۱۴۰۱ به صورت شبانه روزی در حال انجام است.