به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام محمدباقر مشکاتی در گفت و گویی اظهار کرد: جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در موزه آستان مقدس فاطمی مجموعه آثاری از شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش را به موزه فاطمی اهدا کردند.

وی افزود: این مجموعه شامل یک کلاه خلبانی کامل، یک لباس خلبانی خون آلود مربوط به یکی از شهدای خلبان استان قم، یک روپوش محافظ خلبان به همراه تجهیزات کامل می‌باشد که بنا است به زودی دو ماکت هواپیمای جنگی ارتش، شناسنامه حکاکی شده خلبانان شهید استان قم و تعدادی از تصاویر قدیمی این خلبانان نیز به موزه فاطمی اهدا شود.

رئیس اداره موزه فاطمی گفت: این مجموعه بنا است در یک ویترین ویژه آثار خلبانان شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در گنجینه حرم و مجاهدان که مربوط به نقش حرم حضرت معصومه درانقلاب اسلامی است در گنجواره دفاع مقدس به نمایش درآید.

گفتنی است در آستانه برگزاری آئین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش در استان قم جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها ضمن ادای احترام به ساحت کریمه اهل‌بیت(س) بر مزار شهید سپهبد محمد ولی قرنی حاضر شده و به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی ایران ادای احترام کردند.