به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، کمال ثریااردکانی در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت‌های اداره امور بین‌الملل حرم مطهر، اظهار کرد: واحد فضای مجازی اداره امور بین الملل یک وبینار انگلیسی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به صورت مشترک با آستان قدس رضوی برگزار کرد که به صورت زنده از صفحات مجازی این آستان مقدس پخش شد.

وی افزود: تولید نماهنگ «فداها ابوها» به دو زبان عربی و انگلیسی و پخش از فضای مجازی، پخش مستقیم برنامه‌های مذهبی و پخش اجرای گروه تواشیح ولی عصر(عج) از حرم مطهر رضوی برای مخاطبین عرب زبان آستان مقدس بانوی کرامت از دیگر برنامه‌های اداره امور بین الملل بوده است.

رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی ادامه داد: مستند ۴۰ دقیقه‌ای «كريمة أهل البيت» پیرامون شخصیت و فضائل حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با همکاری شبکه جهانی المعارف برای پخش از این شبکه و شبکه های اجتماعی امور بین الملل آستان مقدس فاطمی از دیگر دستاوردهای اداره امور بین‌الملل است.

وی اضافه کرد: ۱۰ عکس نوشت و ۵ استوری موشن با موضوع بیان کرامات حضرت معصومه سلام الله علیها به زبان های عربی و انگلیسی برای انتشار در فضای مجازی به همت اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی تولید شده است.

ثریااردکانی ادامه داد: همچنین یک کلیپ تواشیح به زبان عربی، یک کلیپ تواشیح به زبان عربی برای امام رضا علیه السلام و یک کلیپ انگلیسی ویژه امام رضا علیه السلام نیز توسط خدام اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی ارائه شده است.

وی با اشاره به تولید برنامه های کارشناس محور به زبان‌های پرتغالی، فرانسوی و اسپانیولی با همکاری موسسات بین المللی همسو برای مخاطبین خارج از کشور، گفت: تمامی تولیدات اداره امور بین الملل آستان مقدس فاطمی برای شبکه های بین المللی ارسال شده است تا برای مخاطبین مشتاق این حضرت پخش شود.