به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضا و نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم  گفت: شورای هماهنگی تبلیغات باید تمام دعوت هایش از مردم به سمت خداوند باشد به همین خاطر باید در ابتدا کشف کند چه چیزها و چه کارهایی دعوت به سمت خداست.

تولیت حرم بانوی کرامت افزود: یکی از وظایف این شورا این است که در کارها از بدعت‌ها و انحرافات جلوگیری نماید و تمامی کارها را با ضابطه و انسجام خاصی انجام بدهد.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: سیاست گذاری‌ها توسط شورای هماهنگی تبلیغات باید به درستی انجام شود و این شورا از ظرفیت‌های مردمی استفاده کامل را داشته باشد و درعین حال ملاحظات استفاده از این ظرفیت را رعایت نماید.

خاطر نشان می شود در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن ذاکری رئوف به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم گفت: ۱۲ مرداد مصادف است با چهل و دومین سالگرد این نهاد انقلابی است که در فراز و نشیب های تاریخ انقلاب وظایف  سیاست گذاری، برنامه ریزی، راهبری و هدایت در مراسم مذهبی، ملی و مذهبی را بر عهده داشته است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی و جوانان انقلابی از سیاست های این شورا است و تلاش می کند بستر حضور نهاد های مردمی را فراهم نماید.

در ادامه نیز بختیار زاده به عنوان دبیر ستاد مردمی غدیر نیز ضمن ارائه گزارش از فعالیت های این نهاد در دهه ولایت گفت: برگزاری نشست خبری با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات استان قم و دعوت از نهاد های مردمی در راستای برگزاری باشکوه‌تر دهه ولایت برگزار شد.

وی افزود: توزیع بسته های معیشتی، برپایی ایستگاه های صلواتی و اطعام، برگزاری مراسم دهه ولایت در ۱۱۰ محله و مسجد از برنامه هایی بود که در این ایام مبارک برگزار شد.

همچنین مهدی کلانتر زاده در ادامه به عنوان نماینده شهرداری قم گفت: تبلیغات محیطی، نصب ۶۵۰ سازه و آویز در سطح شهر، استفاده از اشعار شعرای شیعه و اهل سنت در مدح حضرت علی علیه السلام در تبلیغات شهری، همکاری با نیروهای جهادی و مردمی، افتتاح ۱۳ پروژه شهری، برگزاری جشنواره های مختلف ، نورافشانی در ۱۱۰ مسجد از جمله فعالیت‌های شهرداری قم در دهه ولایت بود.

در ادامه نیز عباس ذاکریان فرماندار قم ضمن اشاره به هماهنگی های ادارات و نهاد‌های مختلف در دهه ولایت گفت: مدیریت میدانی در نحوه اجرا و در زمان بروز چالش ها در این ایام برعهده فرمانداری بوده است و فرمانداری سعی نموده است با ایجاد هماهنگی بین تمامی دستگاه ها از ظرفیت های مردمی به درستی استفاده نماید.

همچنین نمانیده نیروی انتظامی نیز در این دیدار گفت: برقراری نظم و امنیت در حوزه ترافیکی و انتظامی بر عهده نیروی انتظامی بوده که الحمدالله در این ایام مشکل خاصی نبوده چرا که مسئولیت پذیری در فعالیت‌ها به گروه های مردمی آموزش داده شده است.

خاطر نشان می شود، رئیس اوقاف استان قم، رئیس بنیاد شهید، امام جمعه سلفچگان، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، جانشین سپاه قم، نماینده دفتر تبلیغات،و رئیس صدا و سیما و دیگر نمایندگان و اعضای شورا در این دیدار حضور داشتند.