به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مسئول واحد رفاه زائر حرم بانوی کرامت طی گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت های این اداره در دهه اول محرم گفت: هماهنگی با مواکب و برپایی پنج ایستگاه در فاصله زمانی یازدهم مرداد لغایت ۱۸ مرداد در صحن حضرت جواد الائمه علیه السلام در راستای اکرام و اطعام زائرین انجام شده است.

غلامرضا قربان رعیت افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده موکب «سیده المعصومه الخدمی» متعلق به اهالی کشور عراق با پذیرایی میان وعده عصر و شام پذیرای زائران بود.

وی تاکید کرد: همچنین موکب واحد خدمات سالمندان حرم بانوی کرامت نیز با پذیرایی میان وعده، صبحانه و ناهار در صحن حضرت جواد الائمه در دهه اول محرم مشغول به خدمت گذاری بود.

قربان رعیت خاطر نشان کرد: موکب سیدالشهدا متعلق به اهالی پاکستان با پذیرایی میان وعده و موکب عاشقان ثارالله متعلق به خادمان افتخاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با پذیرایی شام و ناهار در این ایام پذیرای زائران بودند.

مسئول واحد رفاه زائر آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها یادآور شد: موکب حضرت ام البنین متعلق به اهالی پاکستان نیز به مدت سه روز با پذیرایی میان وعده صبح در خدمت زائران بودند.

وی در ادامه گفت: اسکان ۴۰ زائر بانو از شهر شیراز در حسینیه آبشار و پذیرایی به مدت چهار روز و همچنین نگهداری ۲۵۰ قالب یخ برای سقاهای سیار روز تاسوعا و عاشورا از دیگر خدمات این اداره در دهه اول محرم است.