به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سید ابوالفضل حسینی در گفتگویی خبری، با اشاره به برپایی غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه در مورد آستان مقدس بانوی کرامت اظهار کرد توفیق خدمت به زائران اربعین از سال ۹۴ قسمت بنده و همکارانم شده است.

وی با اشاره به اینکه خادمان این غرفه برای رفع نیازهای زائر از هر اقدام تخصصی و فنی کوتاهی نخواهند کرد، گفت: امسال با توجه به گرمی هوا زائران اربعین شرایط سخت تری را سپری می کنند و تلاش ما این است که در این شرایط سخت یاری رسان زائر باشیم و در حد توان خود حرکت در این مسیر را برای زائران تسهیل کنیم.

حسینی از مراجعه روزانه بیش از ۶۰۰ نفر به غرفه تعمیر کالسکه و ویلچر موکب آستان مقدس قم یاد کرد و افزود: خادمان این غرفه از بعد از نماز صبح فعالیت خود را آغاز می کنند و تا زمانی که زائر باشد به خدمت ادامه می‌دهند، زودترین زمان برای پایان کار غرفه ساعت یک بامداد است و در در مواقعی که نیروهای کمکی و مهمان در این حرفه فعالیت داشته باشند به صورت ۲۴ ساعته به زائران خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

مسئول غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه موکب آستان مقدس بانوی کرامت خاطرنشان‌ کرد: خدمت به زائران اربعین توفیق بزرگی است که قسمت هر فردی نمی شود و ما نیز قدردان این توفیق هستیم در دو سال گذشته و شرایط خاص کرونایی نیز در مسیر پیاده روی حضور یافته و به زائران خدمت رسانی کردیم.

وی ادامه داد: امسال برای تعمیر چرخ‌ها و کالسکه‌ها سه هزار چرخ کالسکه، هزار چرخ ویلچر ۳۰۰۰ بلبرینگ، ۵۰۰ رویه چرخ، ۶۰۰ پَره، هزار و ۵۰ تیوپ و هزار و ۵۰ لاستیک، سه هزار کله مرغی کالسکه، ۵۰۰ دستگیره چمدان، هزار چرخ چمدان، ۵۰ هزار پیچ و مهره و ۶۰ هزار واشر و ۱۰ هزار میخ و پرچ با مشارکت خیرین و عموم مردم تهیه شده است.

حسینی از تلاش مهدی بنی حسن، نورالدین حجتی، مصطفی برازنده و بخش علی مردان زاده به‌عنوان خادمان افتخاری حرم در غرفه تعمیر ویلچر و کالسکه موکب آستان قم تقدیر کرد و گفت: سید علی، سید حسین و سید رضا سه فرزند بنده هستند که امسال با حضور در غرفه موکب حرم، از فرصت اربعین برای خدمت به زائران استفاده می‌کنند.