به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ویژه برنامه «همسفر با کریمه» همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر قم با حضور خدام افتخاری خواهر در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد.

در این ویژه برنامه که پیش از ظهر امروز برگزار شد، حدود ۲۰۰ نفر از خدام افتخاری خواهر فعال در بخش انتظامات و اداره رواق خواهران استان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها حضور داشتند.

تجلیل و تقدیر از خدام افتخاری خواهر که از ۳۱ استان مختلف کشور به صورت افتخاری در آستان مقدس بانوی کرامت مشغول خدمت هستند از اهداف برگزاری این ویژه برنامه جشن بود.

خدام افتخاری شرکت کننده در این برنامه از ۳۱ استان کشور از جمله استان های خراسان، اصفهان، تهران، خوزستان،خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و استان های مرکزی، جنوب و غرب کشور بودند که با وجود دوری مسیر و بُعد مسافت هر ماه به مدت ۴ ساعت در استان مقدس بانوی کرامت مشغول خدمت افتخاری هستند و بُعد مسافت و دوری راه نتوانسته مانع خدمت افتخاری این بانوان در آستان مقدس بانوی کرامت شود.

این بانوان عشق و ارادت به حضرت معصومه سلام الله علیها و افتخار خدمت به حرم اهل بیت را از مهم‌ترین دلایل تحمل سختی، بُعد مسافت و دوری راه عنوان کردند که موجب شده آنها به عشق خدمت به زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت و اهل بیت هر ماه سختی راه را به شیرینی به جان خریده و برای شیفت خدمت افتخاری خود در شهر قم و در آستان ملک پاسبان بانوی کرامت حاضر شوند.

این بانوان پس از برگزاری ویژه برنامه به صورت جمعی برای زیارت به ضریح بانوی کرامت مشرف شده و پس از آن برای خدمت در محل شیفت افتخاری خود حاضر شدند.

در این ویژه برنامه با اهدای گل و بسته های تبرکی از خادمان تجلیل شد.

لازم به ذکر است، خادمان افتخاری خواهر اداره رواق خواهران آستان مقدس بانوی کرامت در قالب کاروان های سفیران کریمه و کاروان استقبال به مساجد، بیمارستان ها و مراکز و نهادهای مختلف استان قم سرکشی کرده و ۲۰۰ نفر از خدام افتخاری خواهر آستان مقدس بانوی کرامت در قالب کاروان نمادین استقبال در سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیها به شهر قم، آستان مقدس بانوی کرامت را گلباران کرده و این خادمان با گل و بسته های تبرکی و پرچم که به شعار ایام معصومیه سال جاری با عنوان «حجاب، آرمان شهدای فاطمی» مزین شده بود از زائران و مجاوران آستان مقدس بانوی کرامت استقبال کردند.