به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی در آیین رونمایی از «کتاب قسم به عشق به نام تمام مادرها» که ظهر امروز در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد اظهار کرد: دختران وقتی مادر می شوند تقدس و منجی بودنشان معنا پیدا می کند.

وی با بیان اینکه مادری و همسری از عوامل اصلی آرامش در جامعه است، افزود: زن و دختری که می خواهد مایه آرامش جامعه باشد دیگر به سوء استفاده اخلاقی مبتلا نخواهد شد.

کارشناس مسائل خانواده با بیان اینکه غرب به دنبال متزلزل کردن جایگاه مادری، همسری و خانه داری در جامعه ما است ، گفت: غرب می داند که اگر این جایگاه متزلزل شد دیگر دلیلی برای احترام گذاشتن به زن وجود ندارد.

وی با بیان اینکه غرب به این نتیجه رسیده است که اگر می خواهد زن را به عنوان کالا معرفی کند باید تقدس او را زیر سؤال ببرد، گفت: جامعه به امر مقدس خود به عنوان کالا نگاه نمی کند از این رو غرب سال‎های سال است که علیه مادری و جایگاه مادری در شبکه های مجازی و ماهواره ای کار می کند و ذهن دختران ما را جوری مخدوش می کند که دختر حاضر است ازدواجش را سالها به تأخیر بیندازد و به کارمند عادی یک اداره شدن فکر کند ولی به مادر شدن فکر نکند.

عباسی ولدی با بیان اینکه متوسط سن مادر شدن در ایران ۲۹ سال است افزود: جایگاه مادری در ذهن دختران ما به شدت تضعیف شده و این اتفاق خطرناکی است زیرا هر جامعه ای جایگاه مادری را از دست داد زمینه را برای سوء استفاده اخلاقی زنان و دختران فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه باید جایگاه مقدس مادری و همسری را به جایی که دین گفته است برگردانیم، گفت: اگر زن جایگاه همسری و مادری خود را پیدا نکند نمی تواند او و جامعه اش را وادار کنید که عفیف زندگی کند.

کارشناس مسائل خانواده با اشاره به کتاب قسم به عشق به نام تمام مادرها که مجموعه ای از اشعار مادرانه است، ادامه داد: مقام معظم رهبری چند سال است که فرمودند سبک زندگی باید به زبان شعر بیان شود زیرا اگر پیامی در قالب هنر نگنجد محکوم به فنا است.