به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، غرفه یادمان شهدا در نمایشگاه فاطمی، تصاویری از شهدا، از جمله شهدای مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها که تعدادی از آنها از خادمان حرم بانوی کرامت هستند، به زائران و مجاوران ارائه می کند.

بر اساس این گزارش، زائرانی که از اقصی نقاط کشور برای زیارت حضرت فاطمه معصومه سلام الله  علیها می آیند، فرصت را مغتنم شمرده و از نمایشگاه فاطمی، معرفی فعالیت های مختلف آستان مقدس این بانو دیدن می کنند. در کنار ارائه کردن این فعالیت ها، غرفه یادمان شهدا، فضایی معنوی در نمایشگاه فاطمی ایجاد کرده است.

علاوه بر به نمایش گذاشتن تصاویر شهدا، راویان نیز بر اساس زمان حضور بازدیدکنندگان، درباره شهدا و خاطراتی از آنها به ایراد سخن می پردازند. بازدیدکنندگان در ادامه، می توانند در محل در نظر گرفته شده، نمازی به جای آورده و پاداش آن را به روح حضرت زهرا سلام الله علیها و شهدا هدیه کنند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر روایت گری در غرفه یادمان شهدا، مراسم ویژه روایت گری صبح ها ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ و عصرها ۱۸:۳۰ الی ۱۹:۳۰ با حضور گسترده زائران و مجاوران برپا می باشد.

خاطرنشان می شود غرفه یادمان شهدا از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و با همکاری مؤسسه خطابه امیر بیان برپا شده است.

نمایشگاه فاطمی در صحن جامع فاطمی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم از پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ تا جمعه ۱۳ فروردین ۱۳۹۵ صبح ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و عصر ها از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۱ پذیرایی بازدیدکنندگان است.