به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم، در آیین رونمایی از پوشش مضجع حضرت معصومه(س) که در سالن امام خامنه ‌ای حرم مطهر برگزار شد، گفت: خداوند رزق و روزی تمام مردم را عهده‌دار شده و رزق ویژه ای را برای اهل علم ضمانت کرده است.

حجت الاسلام ثباتی مقدم بیان کرد: بر اساس روایات ائمه اطهار(ع) دو گونه رزق مادی معنوی وجود دارد؛ خداوند برای اهل علم افزون بر روزی مادی و رزق معنوی را ضمانت و تأمین کرده است.

وی به ویژگی ‌های پوشش مضجع حضرت معصومه سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: بانوان دانشکده فنی حرفه ای قم با بیش از دوسال تلاش و ارائه بهترین فکر و ایده این پوشش مضجع را طراحی و تولید کرده اند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم ابراز کرد: بانوانی که در طراحی و تولید این پوشش مضجع شریف همکاری داشته‌اند به روزی معنوی ویژه ای و مقام خادمی حرم مطهر نائل شده اند.

وی در ادامه سخنانش به روایتی از امام صادق(ع) درباره فضیلت شهر قم اشاره کرد و افزود: در این روایت آمده که برای خدا حرمی بوده و آن شهر مکه است، برای پیامبر(ص) حرمی بوده و آن شهر مدینه است، برای امام علی علیه السلام حرمی بوده و آن شهر کوفه است و حرم ما اهل بیت(ع) شهر قم است.