به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه سلام الله علیها،  مسابقه قرآنی «ترنم باران» با محوریت پرسش قواعد آموزشی تجوید و روانخوانی قرآن کریم همزمان با ایام عید فطر در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه نوجوانان برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند از عید فطر تا ۱۰ شوال با مراجعه به سایت و پایگاه اینترنتی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها به نشانی www.amfm.ir مراجعه کرده و به ۲۷ پرسش با محوریت قواعد تجوید و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم پاسخ دهند.

این مسابقه به صورت سراسری بوده و نوجوانان استان های مختلف بدون محدودیت می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

سؤالات این مسابقه براساس دروس آقای فرقانی، از اساتید قرآن کریم کودک و نوجوان آستان حضرت معصومه سلام الله علیها بوده که همه روزه در مراسم ترتیل خوانی نوجوانان در شبستان امام خمینی(ره) برای نوجوانان سراسر کشور مطرح می شود.

همچنین فایل‌های صوتی و تصویری این برنامه برای پاسخگویی به سؤالات  همزمان با عید سعید فطر در سایت آستان حضرت معصومه سلام الله علیها بارگذاری خواهد شد.

اضافه بر این برندگان این مسابقه از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها معرفی شده و به قید قرعه به آن‌ها جوایز نفیس و متبرکی از سوی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها اعطا خواهد شد.