امام جمعه قم بر لزوم مشارکت دستگاه‌ های اجرایی برای پیشبرد هدف های عمرانی استان قم تاکید کرد و گفت: مسئولانی که با روحیه‌ های جهادی وظیفه های خود را انجام می ‌دهند باید در تریبون ‌های گوناگون مورد تشویق قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، آیت الله سید محمد سعیدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی شهر قم، با اشاره به این که شهروندان باید در راستای اجرای طرح ‌های عمرانی مشارکت‌ های لازم را داشته باشند، گفت: مسئولان با همدلی مطلوب در راستای خدمت ‌رسانی به شهروندان تلاش می ‌کنند.

وی با تاکید بر این که بخش‌ های گوناگون نظام باید نسبت به اجرای طرح ‌های عمرانی در نقاط مختلف کشور اهتمام جدی داشته باشند، اظهار کرد: دستگاه ‌های اجرایی باید در سلیقه، شوق و انگیزه با یکدیگر همدل و همراه باشند تا بتوانند خواسته ‌های مورد نیاز شهروندان را دنبال کنند.

وی انسجام و همدلی را یکی از ویژگی ‌های کار جهادی دانست و اظهار کرد: شهروندان به مسئولانی که خواسته‌ های آنها را با روحیه جهادی دنبال می‌ کنند اعتماد دارند، به همین علت مسئولان باید با تکیه بر روحیه جهادی خود از داشته ‌های خود بیشترین استفاده را داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه طرح های عمرانی به گره کور شهر قم تبدیل شده است، گفت: شهروندان از مسئولان انتظار تکمیل این طرح ها را دارند به همین علت اهتمام شهرداری نسبت به تکمیل این طرح ها تا پایان سال قابل تقدیر است.

بر اساس این گزارش، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از روند پیشرفت طرح های عمرانی ایستگاه متروی میدان شهید مطهری، تقاطع غیرهمسطح مقداد، آیت الله بروجردی، رمپ و لوپ تونل غدیر، تقاطع غیرهمسطح شهدای مدافع حرم و تقاطع غیرهمسطح شهدای ۱۵ خرداد بازدید کرد.