معاون تبلیغات و ارتباط اسلامی آستان قدس رضوی گفت: کاشت بذر یاس و ناامیدی در دل دشمنان، از نتایج اجتماع عتبات مقدس جهان اسلام به شمار می آید.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ حجت الاسلام سید جلال حسینی در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: امروزه میلیون ها دلداده و عاشق به صورت عارفانه به عتبه بوسی آستان های مقدس مشرف می شوند.

وی افزود: هجمه دشمنان امروزه علنی است و شمشیر را از رو بسته اند. دشمنان امروز در شکل داعشی و تکفیری ظاهر شده و در آینده به صورت مصنوعی دیگری به میدان خواهند آمد.

رئیس دبیرخانه اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام  تأکید کرد که کاشت بذر یاس و ناامیدی در دل دشمنان، از نتایج اجتماع عتبات مقدس جهان اسلام به شمار می آید.

وی ادامه داد: ما باید این ائتلاف و وحدت و انسجام را حفظ کنیم و به رصد دشمن بپردازیم تا بتوانیم در برابر اقدامات آنها ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام حسینی همچنین در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان ساخت: جریان اسلامی خواهی کنونی در جهان از عشق و اشتیاق به اعتاب مقدس نشأت گرفته است.

وی تصریح کرد: زائر حق بزرگ فکری، تربیتی و امنیتی بر گردن ما دارد و آستان ها می توانند این حقوق را از مجامع بین المللی مطالبه کنند.

رئیس دبیرخانه اجلاسیه نمایندگان اعتاب مقدس جهان اسلام  در پایان گفت: در این راه به حمایت و دعای خیر مراجع تقلید نیاز داریم و توصیه های مراجع را در اجلاسیه دوم منتقل خواهیم کرد.