مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: هدایت و حمایت نیازهای مجموعه هلال احمر از قبیل تهیه دارو برای بیماری های خاص، تجهیز تشکیلات امانی از جمله ویلچر، تخت، کپسول اکسیژن و…از جمله اقدامات این مجمع خیریه در هلال احمر می باشد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، دکتر گلفشان در دیدار اعضای مجمع خیرین هلال احمر استان قم با آیت الله سعیدی گفت: حدود ۱۰۰۰ پرونده بیمار صعب العلاج در هلال احمر وجود دارد و در این خصوص بودجه دولتی کافی برای رسیدگی به آن ها وجود ندارد و لذا ایجاد مجمع خیرین هلال احمر و تدوین اساس نامه و تشکیل هیئت مدیره برای رسیدگی به چنین اموری ایجاد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: هدایت و حمایت نیازهای مجموعه هلال احمر از قبیل تهیه دارو برای بیماری های خاص، تجهیز تشکیلات امانی از جمله ویلچر، تخت، کپسول اکسیژن و…از جمله اقدامات این مجمع خیریه در هلال احمر می باشد.

وی خاطر نشان کرد: تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تجهیز و گسترش حوزه های پایگاه های جاده ای برای کمک به حادثه دیدگان، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و آموزش دهی برای مواقع بحران، ساخت مجموعه های فرهنگی_امدادی درمنطقه پردیسان با کمک خیرین، از خدماتی است که در این مجموعه  در حال انجام است.

گل فشان در ادامه اظهار داشت: خدمات این مجمع خیریه بشر دوستانه و عام المنفعه بوده و ایجاد اماکن فرهنگی برای جذب جوانان و جلوگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی از اولویت های این مجمع می باشد.

خاطر نشان می شود در ادامه حجت الاسلام میر عظیمی، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین هلال احمر استان قم گفت: جمعیت های خیریه وابسته به هلال احمردر تمام دنیا وجود دارد و وابسته به دولت ها نیستند و مدیریت آن توسط مردم و خیرین انجام می شود و بر اساس آموزه های دینی مردم در اینگونه امور پیشقدم هستند.

وی افزود: گسترش پایگاه های جاده ای درون شهری از اهداف این مجمع خیریه بوده و ارائه خدمات بهتر توسط هلال احمر با همکاری خیرین استان قم در حال انجام است.

انتهای پیام /۱۱۰