معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تاکید بر اینکه همگان باید نسبت به زحمات امام خمینی(ره) قدرشناس باشیم، اضافه کرد: توسعه مراکز فرهنگی برای نشر معارف اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام فلاحی  در مراسم افتتاح سالن کتابخانه عمومی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با اشاره به اینکه روحانیون در شرایط کنونی به راحتی می‌توانند در راستای ترویج آموزه‌های دینی فعالیت کنند، اظهار کرد: وضعیت مطلوب کنونی را مدیون امام خمینی(ره) هستیم که با تلاش‌های خود حکومت انقلاب اسلامی را برپا کردند.

وی با تاکید بر اینکه همگان باید نسبت به زحمات امام خمینی(ره) قدرشناس باشیم، اضافه کرد: توسعه مراکز فرهنگی برای نشر معارف اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها از فعالیت مستمر کتابخانه عمومی حرم مطهر و مجموعه‌های تابعه یاد کرد و گفت: این کتابخانه بیش از ۱۰۰ هزار کتاب را در خود جای داده و به بستر مطلوبی برای استفاده جوانان و نوجوانان تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه نسخه‌های خطی قرآن کریم در کتابخانه عمومی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها مورد استفاده محققان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: گنجینه قرآن این مجموعه بسترهای پژوهشی مطلوبی را برای پژوهشگران به دنبال داشته است؛ علاوه بر مسؤولان تولیت آستان مقدس، جمعی از خیرین مردمی نیز در ایجاد این کتابخانه مشارکت داشته‌اند.

فلاحی خاطرنشان کرد: امیدواریم سالن حضرت خدیجه(س) که در این کتابخانه به افتتاح می‌رسد طی سالیان مختلف برای برگزاری نشست‌های علمی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۱۵