نماز ظهر و عصر تاسوعای حسینی ظهر امروز با شکوه هر چه تمام در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با دمیدن خورشیدنهمین روز از ماه محرم الحرام سیل عزداران و دسته های عزاداری از کوچه ها و محله های مختلف شهر قم به آستان ملک پاسبان بانوی کرامت سرازیر شد.

کودکان رخت عزای حسینی بر تن کرده و عده ای به یاد سقای دشت کربلا سقای تاسوعای حسینی شدند.

عده ای از جوانان نیز با حضرت زینب سلام الله علیها عهد دفاع از حریم ولایت بسته و لباس سقای دشت کربلا را به تن کرده و بیرق سپاه امام حسین(ع) را در دست گرفتند و آ نر ا برافراشته نگه داشتند تا دشمن بداند که اگر دست های مبارک حضرت عباس(ع) در کربلا قطع شد و به زمین افتاد، دست های دیگری هستند که پس از هزار و اندی سال بیرق حرم امام حسین(ع)ر ا در دست گرفته و به نبرد با یزیدیان زمان می روند.

امروز مردم قم از زن و مرد پیر و جوان به حرم بانوی کرامت آمدند تا به ندای « هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع) لبیک بگویند و بگویند که ای حسین ما همه عباس تو هستیم و به یاری تو آمده ایم.

اما در میان جمعیت آنچه اشک را از چشمان انسان جاری می کرد دیدن فرزندان شهدای مدافع حرم بود که بیرق سپاه امام حسین(ع) رابه دست داشته و آمده بودند که بگویند نه با جان بلکه مانند پدرشان با سر از حریم اهل بیت(ع) محافظت خواهند کرد تا بار دیگر حرم امام حسین(ع) به اسارت گرفته نشود و چشم ناپاک نامحرم حریم قدسی حضرت زینب سلام الله علیها را آلوده نکند.

پس از ساعت ها عزداری، لبیک گویان به امام حسین(ع) به امامت آیت الله سید محمدی سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به اقامه نماز عشق ایستادند تا به دشمن بگویند که حب حسین آنها را از اقامه واجب غافل نخواهد کرد و عزای امام حسین(ع) فقط برای یک چیز است و  آن چیز اقامه حدود الهی و واجب خداوند است تا بر زمین نماند و دشمنان بدانند که مشرک خواندن شیعه توطئه ای بیش از سوی وهابیت نیست.

انتهای پیام/۱۱۲