برنامه مراسمات عزاداری دهه سوم ماه محرم‌الحرام و قرائت ادعیه کمیل و ندبه در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، در دهه سوم ماه محرم‌الحرام سخنرانی قبل از نماز ظهر و عصر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی قمی و حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ و سخنرانی قبل از نماز مغرب و عشاء نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین نورالهی، حجت السلام والمسلمین عباسی خراسانی و حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی در شبستان امام خمینی(ره) انجام می‌شود.

همچنین، مراسمات عزاداری بعد از نماز مغرب و عشاء نیز با سخنرانی حجت‌السلام والمسلمین اویسی و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) حیدرزاده، اسلام میرزایی، برزگر و سید محسن بنی‌فاطمه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مراسم قرائت دعای جامعه کبیره پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه ساعت ۲۲ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی و مراسم قرائت دعای ندبه نیز جمعه ۲۸ مهرماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی دنبال می‌شود.

مراسم سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا نیز هر روز بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان و قرائت دعای کمیل نیز پنج‌شنبه ۲۷ مهرماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اراکی و مدیحه‌سرایی سید محسن بنی فاطمه انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۵