مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم گفت: بیش از ۷۰ پاکبان خدمات‌رسانی به زائران حسینی در مسیر پیاده روی اربعین را به عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محسن میرهادی  در حاشیه بازدید از موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به فعالیت پاکبانان شهرداری قم در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، در سخنانی اظهار کرد: شهرداری قم با برنامه‌ریزی که داشته است، ۷۰ نفر از نیروهای خدمات شهری را در راستای نظافت، بازسازی و جمع‌آوری زباله در مسیر پیاده روی اربعین حسینی و در موکب آستان حضرت فاطمه معصومه(س) مستقر کرده است.

وی با بیان اینکه این پاکبانان تعداد ۱۰۰ عمود را در طول مسیر نجف به کربلا نظافت می‌کنند، تصریح کرد: این تیم با امکاناتی از قبیل هزار عدد کارتن پلاست عهده‌دار نظافت مسیر و خدمات‌رسانی به زائران حسینی خواهند بود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه امسال نیروهای پاکبان به صورت داوطلبانه با شهرداری قم در راستای تنظیف مسیر اربعین حسینی همکاری می‌کنند، بیان کرد: نیروهای پاکبان با هماهنگی که صورت گرفته در سه موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، مسجد جمکران و موکب اهالی قم‌المقدسه به زائران حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به افزایش حجم زائران اربعین حسینی نسبت به سال گذشته، افزود: شهرداری قم علاوه بر استقرار ماشین‌آلات عمرانی در مسیر نجف به کربلا، ۵۸ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه ماشین آتشنشانی نیز در مرز مهران برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران حسینی اختصاص داده است که این خدمات‌رسانی تا ۲۰ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۵/۹۶