به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آستان مقدس بانوی کرامت به‌واسطه این‌که در ماه شعبان انتظار را به کودکان و نوجوانان بیاموزد و به آن‌ها نشان دهد که در اسلام به هیچ‌چیز به‌اندازه ولایت اهل‌بیت علیه‌السلام توصیه نشده و انتظار فصل مشترک تمام ابناء بشر در هر گروه سنی با هر منش و روشی است؛در ماه شعبان و در روزهای پنجشنبه برای کودکان و نوجوانان دختر ویژه‌برنامه‌های متنوعی را برگزار کرده است.

بر اساس این گزارش، در اولین پنجشنبه ماه شعبان با حضور (همسران محترم جانباز، پاسدار بانو) ایثار را به‌عنوان مقدمه فصل انتظار و بندگی به دختران حاضر در رواق کوک و نوجوان آموخته است و به آن‌ها نشان داده که یک منتظر واقعی برای رسیدن به هدف و بسترسازی برای ظهور از جان، مال و سلامتی خویش چشم‌پوشی می‌کند تا مقصد و مسیر انتظار برای امامش هموار شود.

همچنین در دومین پنجشنبه ماه شعبان دختران نوجوان در رواق کودک و نوجوان، با شاخصه‌های جوان مهدوی و ولایتمدار آشنا شدند و آموختند که جوانان منتظر کوه‌های فولاد مانند عصر انتظار هستند که باایمان و استقامت خود تعجیل در فرج را رقم‌زده و در زمره مدافعان نسل ظهور خواهند ماند.

در نیمه شعبان نیز رواق کودک و نوجوان ولادت امام زمان(عج) را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اعمال ماه شعبان با حضور دختران نوجوان از ساعت ۱۶:۳۰ به جشن خواهد نشست. دختران علاقه‌مند برای حضور در این مراسم جشن می‌توانند با شماره‌های ۳۷۱۷۵۴۴۳و ۳۷۱۷۵۵۳۸تماس بگیرند.(t1)