به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، به همت هیأت بنات‌الکریمه آستان مقدس بانوی کرامت سلسله مسابقات و جشن‌های زنجیره‌ای «برگزیدگان خدا» در رواق ویژه دختران کودک و نوجوان هم‌زمان با آغاز امامت امام زمان(عج) آغاز شده است.

این سلسله جشن‌ها و مسابقات زنجیره‌ای هم‌زمان با آغاز امامت امام زمان (عج) در رواق نوجوان آغاز شده و تا ۳۰ آبان ماه همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر مقدس قم ادامه دارد.

این مسابقات و جشن‌های زنجیره‌ای در نوبت عصر روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۵:۱۵ در محل رواق نوجوان دختران واقع در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد که دختران ۱۲ تا ۱۶ سال می‌توانند در این برنامه حضور یابند.

در این ویژه‌برنامه، پنج برنامه جشن، پنج منبر معرفتی و پنج برنامه شادی برای نوجوانان شرکت‌کننده در نظر گرفته شده است.

برگزاری مسابقه شادکنک، اجرای ویژه‌برنامه مدیحه‌سرایی، اجرای استندآپ کمدی، برگزاری مسابقه تزیین غذا، برگزاری کارگاه ساخت جعبه کادو و برپایی مراسم گلباران ضریح حضرت معصومه سلام‌الله علیها از برنامه‌های محوری این سلسله مسابقات و جشن‌های زنجیره‌ای خواهد بود.

سخنرانی منبر معرفتی این ویژه‌برنامه معارفی را خانم «پهلوان» از مبلغان و اساتید حوزه علمیه خواهران بر عهده داشته و با موضوع «مهدویت و ولایت» برای نوجوانان سخنرانی خواهند کرد.

نوجوانان علاقه‌مند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مسابقات زنجیره‌ای «برگزیدگان خدا» و شیوه شرکت در این ویژه‌برنامه می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۸ تماس گیرند.