به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با تاکید بر توجه به خروجی اقدامات در حوزه امر به معروف ونهی از منکر، گفت: فعالیت های این حوزه باید با حساسیت و همراه با همدلی انجام بگیرد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب در حوزه امر به معروف ونهی از منکر، یادآور شد: اقدامات این عرصه باید اثربخش باشد.

سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم نیز در این نشست طی سخنانی بیان کرد: مجموعه مدیریت استان از توسعه برنامه های اثربخش حوزه امر به معروف و نهی از منکر حمایت می کند.

استاندار قم با اشاره به امکان استفاده از ظرفیت موسسات فعال در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: شرط مهم در این حوزه تصویب و نظارت بر برنامه این موسسات، توسط ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان است.

شاهچراغی با اشاره به طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان، نسبت به بررسی های کارشناسی و استفاده از نظرات صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی در خصوص آن تاکید کرد.

وی در ادامه با تاکید بر توجه بیشتر به آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت دانش آموزان و نسل جدید، خاطرنشان کرد: تعطیلی دو ساله مدارس آسیب هایی در حوزه علمی و فرهنگی به دانش آموزان وارد کرده است.

استاندار قم بیان داشت: موضوعاتی که در ستاد مرکزی مصوب می شود ناظر بر مقتضیات استان، متناسب سازی می شود.

حجت الاسلام علی اصغر گرجی دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در جلسه گزارشی از اقدامات و برنامه های این ستاد در قم ارائه کرد.