به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، به همت اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت کارگاه « روی موج هیجان» ویژه بانوان در این حرم مطهر برگزار می شود.

این کارگاه توسط خانم حسینی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و تعلیم و تربیت اسلامی و عضو سازمان نظام روانشناسی ایران و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران در ۸ جلسه برگزار می شود.

از جمله سرفصل های این دوره می توان به «مدیریت افکار برای کنترل احساسات» شامل شناخت روان و نقش افکار بر احساس و رفتار، شناخت افکر منطقی و غیر منطقی و تبدیل افکار غیر منطقی به منطقی، «مدیریت ذهن» شامل حل تعارض، بستن فایل های احساسی و برطرف کردن گفت و گوی درونی یکطرفه اشاره کرد.

همچنین مباحث «مدیریت بدن» شامل اصلاح خواب، اصلاح تغذیه و اصلاح تحرک و «مدیریت ارتباطات» شامل ارتباط با خود، ارتباط با دیگران و همسر، ارتباط با خدا و ارتباط با طبیعت در این دوره تدریس خواهد شد.

گفتنی است این دوره هر هفته یکشنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در سالن امام خامنه ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام اولیه تا ۲۳ دیماه به نشانی اینترنتی https://fatemi.amfm.ir/?p=16186 مراجعه کنند و پس از ثبت نام اولیه منتظر تماس خادمان حرم برای ثبت نام نهایی باشند.

لازم به ذکر است شروع کلاس های این دوره آموزشی از روز یکشنبه ۲۵ دیماه ۱۴۰۱ خواهد بود.