به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین مومنی در این مراسم که در شبستان امام خمینی ره برگزار شد در سخنانی به تبیین اهمیت و جایگاه خادمی زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام پرداخت و گفت: طبق روایت معصومین(ع) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها حرم اهل بیت(ع) است و بنابراین خادم این حرم خادم همه اهل بیت(ع) است و این افتخار بزرگیست که نصیب هرکسی نمی شود.

وی خطاب به خادمین موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: خیلی ها دوست داشتن که جای شما عزیزان باشد پس قدر خود را بدانید و همه تلاش خود را در جهت خادمی و کمک به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) بکار بگیرید و بدانید که خود حضرت و مادر گرامیشان حضرت زهرا سلام الله علیها در همین دنیا برای شما جبران می کند.

این خطیب حوزوی با اشاره به اینکه یک خادم قوام و ستون برگزاری همه مراسمات اهل بیت(ع) است تاکید کرد: قطعا بخش اعظمی از ثواب مراسمات و مجالس اهل بیت(ع) برای شما خادمین است و این مقام بالایی است.

وی عنوان کرد: در طول این سفر مبارک، مدام روضه ها و مراثی اهل بیت(ع) به ویژه شهدای کربلا را در ذهن خود مرور کنید تا توجه و اجر شما افزون گردد.

خاطرنشان می شود: آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها مانند سالهای گذشته در موکب واقع در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده روی نجف به کربلا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد داشت.